نوشته شده توسط : نقره جات

یکی از اموری که در ازمن ة کهن از رواج خیلی زیادی برخوردار بوده و خیلی مورد دقت مردم قرار می گرفته طلسم و طلسم میباشد که حالا هم در بین مردم ما دیده می گردد و خیلیی از مردم اثرات آن را در زندگی خویش مشاهده می نمایند و به دنبال علاج آن استند. به عنوان مثال گاهی پادشاهد کینه بین زن و شوهر یا ایجاد محبت بین دو بشر غریبه یا ایجاد کینه بین دو دوست می باشدیم. همینطور اصطلاح بدچشمی، چشم جراحت و چشم خوردن هم اصطلاحی میباشد که امروزه در بین مردم ما زیاد شنیده می گردد و به آن معتقد میباشدند و برای دفع آن همت می نمایند.


در قرآن و سوره بقره به مس أله وجود طلسم و تعلیم آن به یاری دو فرشته الهی به اسم هاروت و ماروت در داستانی اشاره گشته هست. آنچه از تحلیل همین داستان در می یابیم همین میباشد که جادو و سحر قابل تعلیم و آموزش میباشد و کارکردهای خیلیی دارد و می تواند مثبت و یا منفی باشد. https://sharafonline.ir/evil-eye-voidance/

آدمیزاد از استعداد خاص و خارق العاده ای برخوردار هست که موجبات تصرفات فرامادی و فرا طبیعی را فراهم می آورد و همین استعداد را دارد که ابزارهای مادی را در امور فرامادی به کار گیرد. همینطور او می تواند از امور مادی مثل چشم برای امری معنوی مثل محبت و کینه بهره بموفقیت.

در داستان طلسم ساحران مصری و انقلابیه ایشان با حضرت موسی (علیه السلام) همان نکته را در می یابیم که جادو می تواند در چشم و تسخیر در آن باشد یعنی جادوگران فرعونی در چشم بنی اسرائیل نفوذ نموده و سبب وحشت ایشان می گردیدند، یعنی انسان می تواند در چشم آدمیزاد با اعمالی تسخیر کند و ت أثیرات آن را در جان و روحش ببیند.
امام صادق (ع): «در صورتی که نبش قبر برای شما میسر بود (و عامل مرگ ها را می دانستید) برای شما آشکار می شدکه ادله غالبا مرگ ها چشم جراحت میباشد » وهمچنین از پیامبر اکرم (ص) نقل گردیده هست: «که چشم جراحت مرد را در قبر وشتر را در دیگ قرار می دهد.» شاید بتوان یکی از مهمترین اثرات همان حرزبرای دفع چشم جراحت تجربه گشته هست.

از بین بردن چشم زخم

در روایات ساده ترین دستور برای رفع چشم evil eye جراحت خواندن سوره ناس و فلق است و حضرت محمد (ص) همین سوره ها را برای امام حسن و امام حسین علیهماالسلام به عنوان تعویذ قرائت میکردند.
از پیامبراکرم (ص) نقل گشته هست که فرمودند: هنگامی که یکی از شما آدمیزادی یا موجودی را ببیند که از آن خوشش آید بگوید: آ َم َنت ُ ب ِالله ِ و َ ص َل َّی الله ُع َل َی م ُح َم َّد ٍ و َ ا َل ِه تا چشم او به آن زیان نرساند.
از امام صادق (ع) روایت گشته هست: چنانچه شخصی از شما چیزی از داداشش او را متعجب ساخت سه بار بخواند : ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.
در بعضی روایات بیان می گردد که تکبیر بگویید تا ت أثیر چشم آسیب از بین برود و در امان باشید. همینطور برای باطل کردن چشم زخم سوره یس را نوشته و همراه داشته باشید.
حضرت رضا علیه السلام در پاسخ سوال راوی که پرسید آیا چشم آسیب واقعیت دارد ؟
امام بیان کردند: آری، هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را برابر صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند.

همان طریق در اروپای شرقی انجام می گردد. فقط کافی میباشد یک حتمه زغال را درظرف آبی بیندازید.
نیز چنین می توانید از سر یک چوب کبریت سوخته به کار گیری نمایید. غرق گشتن آن علامت ی مناسبی میباشد، در حالی که شناور گشتن آن می تواند علامت ی گرفتار گشتن انسان یا بچه به چشم جراحت باشد. به گفته ی بعضی ساده ترین نحوه برای معالجه چشم آسیب، آن می باشد که انسانی که خردسال را چشم زده او را لمس کند سنگهایی 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

همان نگین سبز آغاز در قرن چهاردهم تولدی در شمال کشور لهستان و در ناحیه سیلسیا (Silesia) یافت گردیده می باشد که همین امر در همین محل به دلیل کلیه گشتن کانی مناسب و خالص انجام نمی گردد لیکن به جای آن در شهر کوئینزلند کشور استرالیا برترین گونه همان نگین استخراج می شود. یقینا معادن گوناگونی برای گوهر عقیق سبز در کشور آمریکا در ایالتهای اورگان، آریزونا و کالیفرنیا و در کشور آفریقای جنوبی وجود دارد. لیکن تا به امروز در بازار ایران نگین عقیق سبز یمنی یافت نشده می باشد و بعید می باشد رنگ سبز همین سنگ در یمن هم وجود داشته باشد.


مختلف بودن همان دو گونه نگین عقیق سبز به وسیله یک ابزار جواهر شناسی به اسم فیلتر چلسی قابل تشخیص میباشد چون که قادر به تشخیص سنگهای کروم دار همچون زمرد هست و همان نگین سبز با محتویات کروم را می گردد به راحتی از نوع نیکل دار به وسیله فیلتر چلسی تشخیص داد. در حال حاضر در بازار ایران نوع خالص استرالیایی اندک یافت می گردد و قسمتی از نوع های اصل وارداتی مربوط به کشورهای واقع در آسیای جنوب شرقی و هندوستان می باشد.

خواص سنگ عقیق اصل

همان گوهر با چاکرای قلب در رابطه می باشد آن را می گشاید فعالیت و انرژی ما را افرایش میدهد. از دردهای حسی می کاهد روابط به نیز ریخته را سامان می قسمتد و حسادت پرخاشگری سازش ناپذیری خویش خواهی و درد را به عواطف مثبت تبدیل می نمایدهمان گوهر با تحریک کبد به خارج کردن سموم از بدن نامناسبی ها را از بدن و عقل دور می نماید خواب شب را شیرین می سازد و به همین ترتیب برای کودکانی که از کابوس های شبانه درد می برند خیلی خوب هستهمین نگین در بهبود و ترمیم جوارح ها و مشکلات ناباروری اختلالات ریه و تیموس و خستگیهای عقلی و کالبدی هم اثرگذار میباشد.


رنگ سبز دلیل کم شدن استرس می گردد. کسانی که در شرایطی کاری سبز رنگ کار می نمایند، اندک دچار دردهای دستگاه گوارش می گردند.
۲. خواص سنگ عقیق سبز از رنگ سبز در دکوراسیون به علت تاثیر خلوت تکهی آن بهره بردن می گردد.
۳. خواص سنگ عقیق سبز پژوهشگران دریافته اند که رنگ سبز می تواند علت زیاد شدن قابلیت خواندن شود. بعضی از فهمش آموزان و دانشجویان با قراردادن یک برگه شفاف سبز رنگ بر روی صفحه کتاب، می توانند مطالب را با سرعت غالبای از حد معمول بخوانند و درک نمایند.
۴.خواص سنگ عقیق سبز  خواص سنگ عقیق سبز رنگ سبز، رنگ سردی میباشد که نماد طبیعت هست.
۵. رنگ سبز، نشانگر ساکتش، خوشبختی، سلامتی و حسادت میباشد
همین نگین با چاکرای قلب در رابطه میباشد. آن را فعال می نماید و انرژی آن را آزاد می سازد.
– همان نگین با تحریک کردن کبد ادله به خارج کردن سموم از سیستم گوارش و کالبد می گردد
– از خاصیت ها انگشتر عقیق سبز و کلا بقیه رنگ های آن می توان به معالجه و ترمیم جوارحها و مشکلات ناباروری، اختلالات ریوی و غدد تیموس اشاره نمود.
– خواص سنگ عقیق سبز در جهت درمان خستگی های عقلی و کالبدی هم اثر گزار میباشد.
–  خواص سنگ عقیق سبز در زمان عصر حاملهی و همینطور در جهت رشد مطلوب جنین کارآمد میباشد.


– همین گوهر سبز قوی کردن نماینده ی نقاط گوناگون بدن و دلیل ایجاد تعادل و هماهنگی در بدن میباشد.
– همینطور یکی از خاصیت ها خوابیدن با خاتم عقیق همان میباشد که خواب شب را برای آدمیزاد شامل ی همین گوهر سبز ساکت، متعادل و شیرین می سازد.
– برای درمان دیابت و متعادل ساختن درصد قند خون هم کارآمد و تاثیرگزار هست.
– همینطور در دفع بلایای طبیعی اینند تغییر جهت طوفان، محافظت از بچهان در خطر مخصوصا در پرت گشتن از ارتفاع اثرگذار می باشد و همینطور در رونق شغل و زندگی نقش به سزایی دارد.
– همان گوهر سبز در معالجه اختلالات پانکراس و برتر گشتن عملکرد دستگاه شوش خون در بدن اثرگذار می باشد و با نیرو متعادل کنندگی خویش شکاف بین مغز و قلب را پر می نماید.
– مثل خصوصیت سایر گونه های عقیق، همان نمونه عقیق نیز یک نگین مراقبت نماینده است و همینطور برای بهبود میگرن و سردرد، مشکلات گوارشی، رشد و استخوانها قابل به کار گیری هست.
–خواص سنگ عقیق سبز از برجسته ترین خاصیت ها خاتم، گردنبند عقیق سبز و ست عقیق سبز می توان به یاری به درمان درودت چشم اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

سنگ الکساندریت اصل گونهی نگین زمرد است که یک جواهر خیلی نادر میباشد، و به اسم های تساراستون یا سزاراستون هم اسم گذاری می گردد. تاریخ همان سنگ الکساندریت اصل مورد بحث می باشد و به دوره پادشاهی کشور روسیه برمی شود. نقل می باشد که اسم همین سنگ از اسم تزار روسیه، الکساندر دوم نشات گرفته، اما همین نگین الکساندر توسط یک معدن کار اهل فنلاند کشف شده هست
یکی از گوهر های کمیاب که در زمره گوهر های جواهری قرار دارد، سنگ الکساندریت اصلی محسوب می گردد. همین نگین گران قیمت نمونهی کریزوبیل هست که در یک گروه معدنی مستقل از گروه بریل طبقه بندی گردیده میباشد. زمان پیدایش همان گونه نگین به زمان پادشاهی روسیه برمی شود که همین موضوع اسم همان نگین را تحت اثر هم قرار داده میباشد و به گوهر تزار روسیه، الکساندر دوم اسم گذاری گشت. اولین بار یکی از معدنکاران نامدار فنلاندی در سال ۱۸۳۴ همین نگین را در معادن زمرد منطقه اورال روسیه کشف نمود که در آغاز تصور می نمود که زمرد هست ولی بعدها از آن به عنوان نوع ای کروم دار با قابلیت تغییر رنگ یاد گردیده هستهمینطور در تاریخ، زمان کشف سنگ الکساندریت اصل را با رسیدن تزار آتی به سن قانونی همزمان می فهمند و با دقت به تغییر رنگ همان نگین، آن را به عنوان جواهر سنتی تزار شاهی روسیه اسم نهادند. https://sharafonline.ir/blog/alexandrite/

الکساندریت اصل

هنگامی که Nordenskiold برای اولین بار در ۱۸۳۴ الکساندریت را کشف نمود، در در آغاز تصور می گردید که زمرد باشد، چون در معادن زمرد واقع در منطقه اورال روسیه در نزدیکی رودخانه توکووایا کشف گردیده بود؛ همین نوع بعد ها به عنوان نمونه شامل کروم با قابلیت تغییر رنگ شناخته گشت. افسانه ها حاکی از همان میباشد که کشف الکساندریت با رسیدن تزار آتی به سن قانونی همزمان گردیده بود؛ به ناچار همان نگین با رنگ های تغییرپذیر سرخ فام و سبز باید به عنوان گوهر جواهر تشریفاتی تزار پادشاهی روسیه به رسمیت شناخته می گشت.

قیمت سنگ الکساندریت اصل

از موارد خیلی برجسته در انتخاب قیمت سنگ الکساندریت اصل درجه تغییر رنگ و وضوح همان سنگ میباشد. عواملی مانند وزن و تراش کاری انجام گشته و محل استخراج می تواند بر قیمت سنگ الکساندریت نوع اصل هفت رنگ تاثیراتی بگذارد. بطور کلی نمیتوان در مورد قیمت سنگ الکساندریت دقیق نظر داد و علاوه بر موارد ذکر گردیده در بالا مواردی همچون درجه ابعاد بزرگی یا کوچکی و درجه تقاضا و کمیابی آن میتواند قیمت نگین الکساندریت اصل را انتخاب کند. درجه وضوح تغییر رنگ هم بر ارزش الکساندریت اصل تاثیرگذار می باشد.

الکساندریت اصل

الکساندریت اصل

خواص سنگ الکساندریت اصل

خواص سنگ الکساندریت alexandrite اصل گذاشتن همان گوهر روی چاکراه قلب در هر روز ناراحتی قلب را زدوده و از لخته گشتن خون جلوگیری می کند. 
برای قوی کردن دستگاه هاضمه بدن به ویژه هضم غذا و رفع یبوست و سم زدایی از کبد کارآمد می باشد. 
خواص سنگ الکساندریت اصل برای رفع مریضی های پوستی، اگزما، اکنه و فضاش های صورت اثر گذار هست و حتی توصیه گردیده محدوده ای الکساندریت را برای چند ساعت در آب گذاشته و پوست های حساس را با آن شست و گرد دهند. 
همان گوهر باعث میلاد مجدد بشر می شود و موجب ایجاد انگیزه برای تغییر عالمی معنوی انسان است و همینطور خلاقبت و معرفت بشر را زیاد شدن می دهد. همان گوهر رابطه محکم با بخش ها بالاتر از منابع انرژی است و نحوه رابطهی بشر را به قلمروهای پر انرژی تر باز می نماید. 
همینطور همین گوهر موجب زیاد شدن معرفت از خواص سنگ الکساندریت اصل عشق داخلی و دستیابی به حافظه طبیعت می گردد. از خاصیت ها الکساندریت همین میباشد که به عنوان سنگ متعادل نماینده عملکرد مغز و محرک غدد پینه آل و تفی مورد به کار گیری قرار می گیرد. 
دیدن همان گوهر در خواب به معنای تقابل و توسعه است. انرژی ِ شکل کریستالی و بدون تراش آن موجب تجلی هنر در آدمیزاد می شود و همان یکی از خواص نگین انگشتری که تغییر رنگ میدهد می باشد. به عنوان اولین خصوصیت از خواص سنگ الکساندریت میتوان گفت که همان نگین برای قوی کردن دستگاه هاضمه بدن به ویژه هضم غذا و رفع یبوست خیلی مثمر ثمر هست.

 



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

حرز امام جواد (ع) چیست؟

در طول عمر همیشه بلاها، جراحت و کینه مردم، چشم نظرها، آزار شیاطین و اجنه و طلسم و جادو میسر هست به ما یا نزدیکان ما جراحت برسانند. همین بلاها حتی مقدور هست به صورت خواب های پریشان به سراغ ما بیایند و زندگی را به کام ما تلخ نمایند. پیامبر اسلام (ص) روزى از قبرستان بقیع م ى گذشت. در آنجا فرمودند: بخدا قسم اکثرا اهل همان قبرستان به منجر چشم جراحت در اینجا آرمیده اند. (تفسیر منهج الصادقین، ج ۹، ص ۳۹۱). 
برترین شیوه برای دوری تمامی بلاهای آسمانی و زمینی چیست ؟درمنابع روایی شیعه، حرزهای گوناگونی از ائمه علیهم السلام نقل گشته هست؛ شبیه حرز حضرت زهرا درود الله علیها، حرز یمانی منسوب به امیرالمومنین علیه السلام، حرز حضرت خدیجه درود الله علیها و …. در همین میان حرز ولیم جواد علیه السلام از دیگر حرزها نامدار تر میباشد و یکی از هوا آن همان هست که روی پوست آهو نوشته گردد.یکی از توصیه های مؤکد حضرت آیت الله بهجت برای در امان ماندن از بلایا و مریضی ها، دفع آزار شیاطین و اجنه، رفع اختلاف بین زوجین، بهبود خواب های پریشان، باطل کردن جادو و جادو، دفع حسادت و... به همراه داشتن حرز ولیم جواد علیه السلام می باشد. همین حرز بر پوست آهو نوشته می گردد و به توصیه معظم له برتر می باشد به بازوی دست راست بسته گردد.  برای مشاهده خواص کامل حرز امام جواد (ع) و بررسی دقیق این دعا کلیک کنید. sharafonline

در احادیث، کتاب ها باآبرو و سخنان ابعاد بزرگان مذهب همچون نظر آیت الله بهجت، مرحوم بهاءالدینی (رحمه الله)، حجت الاسلام و المسلمین فرح زاد و خیلیی بقیه از علما به حرز امام جواد (ع) توصیه ویژه گشته هست. می توان گفت که نیزه ائمه اطهار علیه السلام دارنده احراز مخصوص خویش بودند. نکته قابل دقت اینجاست که در مذهب وهابیت که همان دسته از کارها را حرام میدانند به کار گیری و استفاده از دعای حرز حضرت جواد ع و یمانی امیر المومنین را بلامانع اظهار نموده اند ! درمنابع روایی شیعه، احراز گوناگونی از ائمه علیهم السلام نقل گشته می باشد؛ همچون حرز حضرت زهرا درود الله علیها، یمانی منسوب به امیرالمومنین (ع)، حضرت خدیجه درود الله علیها و … اما با دقت به معنی حرز امام جواد ع و خواص دعای حرز امام جواد ع همین حرز یکی از نامدار ترین احراز برای دفع بلا می باشد و مسلمانان میتوانند از خاصیت ها دعای حرز حضرت جواد (ع) بهره کافی ببرند. 

خواص حرز امام جواد و سخن بزرگان

دعای حرز امام جواد ع amulet بین نیزه دعاها و تعویذات شبیه حرز شرف الشمس برای دفع بلا مشهور تر میباشد. در شرایطی که به معنی حرز امام جواد ع توجه کنیم مقدور هست بتوانیم از مصداق های دفع بلا مواردی را همچون حفظ از مریضی اسم ببریم که در راستا مقاله به توضیح آن مصادیق نیز خواهیم پرداخت که از خواص دعا حرز امام جواد است. 
دفع نگاه و زبان نامناسب دشمنان از مهمترین موارد خواص دعا حرز امام جواد ع و استفاده از گردنبند و یا بازوبند حرز امام جواد ع میباشد 
* خواص حرز امام جواد ع جلوگیری از ضرر و زیان مردم، شاهنشاهان، شیاطین، اجنه و دیو ها 
* اثر فروان در دفع چشم جراحت شبیه نگین چشم آسیب 
* خواص حرز امام جواد ع اثرگذار بودن دعای حرز ولیم جواد ع در حفظ از وسوسه مردم و شیاطین 
* باطل کردن اقسام طلسم و سحر 
* خواص حرز امام جواد ع محفوظ ماندن از تزویر و وسوسه گر و عداوت 
* مصونیت از جراحت ها، مغروق شدن و مغلوب گشتن 
* حفظ احترام و آبرو یکی سایر از موارد خصوصیت حرز امام جواد ع هست 
سید بن طاووس: در احادیث آمده میباشد که به دلیل همان دعا، مامون در پیکار هایی با کشور روم نمود فاتح نبرد گردید. 
آیت الله مجلسی: سحر و جادو به وسیله عوذات (ادعیه منقول از اهل بیت عصمت) و آیات قرآن کریم و امید به خداوند باطل می شود. 
سید بحرالعلوم در مورد دعا حرز امام جواد علیه السلام می گوید: دعای حرز امام جواد علیه السلام نامدار و مشهور و مورد تایید میباشد و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می نماید. 
مرحوم سید علی قاضی: حرز امام جواد (ع) که به بازو بسته می گردد و خصوصیتش (به خصوص به جهت باطل کردن طلسم و سحر) فقط در حالت بستن به بازوی راست است. 
برای نوشتن همین دعا زمان خاصی انتخاب نشده هست که حتما در آن زمان نوشته گردد ولی طبق روایات و توصیه ها در زمان نوشتن حرز لیکنم جواد ع باید قمر در عقرب نباشد (حالت خاص نجومی که فقط در برخی از روزهای سال اتفاق می افتد) همینطور بایستی توجه داشته باشید تا حروف و اعداد به درستی و بدون خطا نوشته گردند. توصیه گشته هست زمان نوشتن حرز امام جواد ع از قلم و کاغذ و جوهر ساخت دست مسلمان به کار گیری گردد. همینطور، نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست. توصیه گردیده میباشد که در زمان نوشتن حرز امام جواد ع رو به قبله باشید و حتما وضو داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

از خواص خرید انگشتر و گردنبند نقره آمیتیست نیزان است که در واقع یک انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه تولید کننده میدان مغناطیسی می باشد، همچنین بدن انسان هم دارای یک میدان مغناطیسی درونی می باشد، در نتیجه امکان تبادل انرژی بین بدن آدمیزاد و این انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه آمیتیست ایجاد می شود و زمانی که شما برای مدت زمان کوتاهی در برابر میدان مغناطیسی ایجاد شده به وسیله انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه آماتیست قرار بگیرید، می توانید میدان مغناطیسی طبیعی بدن خویش را بهبود بخشید و از نیزان خواص خرید انگشتر و گردنبند سنگ آمیتیست بهره ببرید. 
نیزان سنگ بنفش گوهری شفاف با سختی ۷ در مقیاس موس می باشد و جزو مشهورترین گونه در خانواده کوارتز استنیزان گوهر معمولا به صورت کریستال شش وجهی پیدا می شود و در نگین های آذرین و دگرگونی، به ویژه گرانیت و گنیس (سنگ جرقه) تشکیل می شود. نمونه ای از نیزان سنگ به نام کوارتز موجود می باشد که همراه با آن گونه فشرده ای از از کریستال های کوچک بنفش استخراج می شود ولی فاقد بلورهای ابعاد ابعاد بزرگ می باشداین گونه به صورتی متناوب و لایه لایه و کوارتز شیری رنگ و غالبا به صورت ژئود تشکیل می شود و معمولا در کارهای هنری یا مهره های تسبیح بکار برده می شود. 
از خواص خرید گردنبند و انگشتر نقره مردانه و زنانه آمیتیست این است که در واقع یک سنگ تولید کننده میدان مغناطیسی می باشد، همچنین بدن انسان هم دارای یک میدان مغناطیسی درونی می باشد، در نتیجه امکان تبادل انرژی بین بدن انسان و نیزان سنگ ایجاد می شود و زمانی که شما برای مدت زمان کوتاهی در برابر میدان مغناطیسی ایجاد گشته به وسیله گوهر آماتیست قرار بگیرید، می توانید میدان مغناطیسی طبیعی بدن خویش را بهبود بخشید و از این خواص خرید گردنبند و انگشتر نقره آمیتیست بهره ببرید. 
بعضی از بلورهای آمیتیست در مقابل نور خورشید قسمتی از رنگ خود را از دست می دهند. با وجود این، اشعه X رنگ مقدمه آن را می تواند باز گرداند.بلورهای آمیتیست با حرارت زیاد به رنگ های زرد روشن، قهوه ای، سبز و آبی در می آیند.شکنندگی، از دیگر خواص خاتم نقره مردانه و زنانه آمیتیست است.لذا باید با دقت بسیار آن را نگاه داشت. 
همان گوهر بنفش سنگی شفاف با دشواری ۷ در معیار موس است و جزو مشهورترین گونه در خانواده کوارتز می باشدهمان نگین معمولا به صورت کریستال شش پولی پیدا می گردد و در نگین های آذرین و دگرگونی، به ویژه گرانیت و گنیس (نگین جرقه) تشکیل می گردد. نمونه ای از همین گوهر به اسم کوارتز موجود است که همراه با آن نمونه فشرده ای از از کریستال های گردنبند کوچک بنفش استخراج می گردد ولی فاقد بلورهای بزرگ استهمین نوع به صورتی متناوب و لایه لایه و کوارتز شیری رنگ و غالبا به صورت ژئود تشکیل می گردد و معمولا در کارهای هنری یا مهره های تسبیح بکار برده می گردد.

انگشتر امیتیست

خواص خرید انگشتر و گردنبند نقره آمیتیست

از بین بردن انرژی منفی، از دیگر خاصیت ها نگین آمیتیست بنفش می باشد که آن را به انرژی های مثبت تبدیل می نماید. تکه ای از همین سنگ را در گوشه ای از اتاق یا محل کار خویش قرار دهید تا علاوه بر پراکنده گشتن انرژی های مثبت در وضعیت و عقل و روح شما، به تعادل و خلوتش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور شد
انگشتر و گردنبند آمیتیست فعالیت نیم کره مغزی آدمیزاد را زیاد شدن می دهد، علت کم شدن توهمات مغزی می گردد و استعداد های روان بینی را درمان می بخشد. همینطور دلیل می گردد الهامات و شهود و شفادهی قوی کردن گردد و گسترش یابد. 
۷- تاثیرات نگین امیتیس علت می گردد تفکر و ذوق شخص به سمت سطوح بالاتر معنوی را زیاد شدن پیدا کند. 
۸- قدرت های ذخیره گردیده داخل نگین آمیتیست موجب ایجاد تغییری مثبت و کامل در داخل بدن شخص می گردد و همان طور دلیل می گردد از لحاظ روحی و عاطفی -حسی و معنوی، ت أثیرات مثبت شگرفی را به ارمغان بیآورد که جزو برترین خاصیت ها گوهر آمیتیست است
ویژگی همین نگین عمدتا ً به خاطر همان می باشد که می تواند هرنوع حس منفی را از وجود شخص بیرون بکشد و ضمیر او را پاک و شفاف کند. در مورد خردسالان می تواند اضطراب و آشفتگی ناشی از بلوغ، یا هرنوع غصه و خمودگی مرتبط به شکست تحصیلی، یا شنیدن اخبار ناخوشایند شبیه طلاق یا مرگ، و غیره را در آنها از بین ببرد. یکی دیگر از خاصیت ها گوهر آمیتیست در همان نوع موارد همه احساسات منفی را به طرف خویش جذب میکند و به خردسال خلوتش می بخشد. 
برای خردسال هایی که عجز های متفاوت دارند و یا دچار مشکلات کالبدی و روحی هستند چند تکه گوهر یاقوت ارغوانی در اتاق آنها علت می گردد همین نیروهای منفی از وجود آنها تخلیه گردد و اتاق آنها به یک شرایط خلوت و متعادل برگردد. برای بهبود دردهای موضعی، گوهر یاقوت ارغوانی را به طور مستقیم به مدت 20 دقیقه در روی محل رنج یا اطراف آن بگذارید تا تسکین یابد.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()