نوشته شده توسط : نقره جات

آموزش فال تاروت کبیر : آموزش فال تاروت کبیر 3 کارتی


سهل ترین شیوه گرفتن فال تاروت کبیر 3 کارتی به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود.

فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کار برد دارد.

در این فال کارت اول نماینده گذشته ، کارت دوم نماینده حال و کارت سوم نشان دهنده آینده فرد میباشد ، در این فال کارت وسطی یعنی کارت دوم نقش اصلی را دارد و بهترین توصیه و پیشگویی را انجام میدهد و کارت های کناری یعنی کارت های اول و سوم نقش تقویتی دارند.

نشان کارت های فال تاروت کبیر :


 کارت اول : نشان دهنده زمان گذشته و اتفاقات مربوط به نیت یا سوال فال گیرنده میباشد.

کارت دوم : نشان دهنده زمان حال و وضعیت فعلی نیت یا سوال فال گیرنده میباشد.

کارت سوم : بیانگر زمان آینده و نتیجه جواب فال گیرنده می باشد.

 

فال تاروت انلاین یک کارتی,فال تاروت 4 کارتی,فال تاروت 4 کارتی عاطفی,فال تاروت 4 کارتی آنلاین,فال تاروت 4 کارتی مالی,فال تاروت صغیر 4 کارتی



:: برچسب‌ها: فال تاروت 4 كارتي , فال تاروت 4 كارت , فال تاروت كبير 4 كارتي , فال تاروت کبیر 4 کارت , فال تاروت با 4 کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 2524
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

آموزش هایی طلایی از فال تاروت کبیر و این که چگونه با ورق های تاروت (Tarot Cards) فال بگیریم؟ فالگیر برای گرفتن فال ورق، از تکنیک های خاصی برای تفسیر کارت های تاروت چیده شده استفاده می کند. هر کارت تاروت معنایی دارد که ممکن است با معنای کارت های دیگر نیز مرتبط باشد. با کنار هم گذاشتن معنای کارت های تاروت یک پیشگویی نسبتاً کامل از آینده ی فرد ارائه می شود. کسانی که در این کار خبره اند می گویند ورق های تاروت ابزاری برای غیب گویی هستند، و به کمک آن ها می توان آنچه که ممکن است در آینده در زندگی کسی رخ دهد را پیشگویی کرد. آنان فال تاروت را مدیوم مهمی در حوزه غیبگویی تلقی می کنند. در این قسمت از آموزش فال تاروت، به نکته های کلیدی و مهمی که هر فالگیر و مراجعه کننده برای فال باید بداند اشاره خواهد شد. شرایط فالگیر فال تاروت حتماً باید توسط فالگیرهای معتمد و خبره انجام شود. یعنی کسانی که علاوه بر تسلط به تفسیر ورق های تاروت، دارای استعداد ذاتی غیبگویی و پیش بینی آینده باشند و حس ششم آنان قدرتمند باشد. طرز قرار گرفتن ورق ها نیز باید صحیح باشد و به درستی تفسیر شود. فالگیر کارت های تاروت را بر اساس ترتیبی که چیده شده اند و معنای خود کارت ها تفسیر می کند. معنای کارت نزد تمام فالگیرها تقریباً یکسان است. با این حال، گاهی پیش می آید که یک فالگیر با استعداد و خبره از حس ششم و انرژی های ساطع شده از مراجعه کننده نیز برای گرفتن فال استفاده کند. محل گرفتن فال تاروت فال تاروت مکانی که فال تاروت در آن انجام می گیرد نیز حائز اهمیت است. بعضی محیطها چشم باطنی فالگیران را فعال تر می کنند. البته خصوصی بودن جلسه فالگیری در اولویت اول قرار دارد. مراجعه کننده نباید در زمان خوانده شدن فال دچار اضطراب باشد. عامل راحتی میان فالگیر و مراجعه کننده، تردید درباره ی صحت فال ورق را به حداقل می رساند. نکات مهم فال تاروت هر فالگیر باید این را بداند که زمان یک عامل تعیین کننده است. مراجعه کننده باید از چیزهایی آگاهی پیدا کند که در نزدیک ترین زمان رخ خواهند داد. مشکلاتی که در آینده رخ خواهند داد باید مشخص شوند تا بتوان در اسرع وقت راه حلی برای آن ها پیدا کرد یا به کلی از وقوع آن ها جلوگیری نمود. دو تکنیک در گرفتن tarot omen، نیت دقیق و تمرکز است. مراجعه کننده باید از ژرفای قلب خود به کارت های تاروت اعتماد کند و نیت خود را با صداقت در ذهن داشته باشد. تمرکز نیز موجب می شود فالگیر بتواند اطلاعاتی را که برای پاسخ دادن به پرسش های مراجعه کننده لازم است کسب کند. حتی انجام مدیتشین پیش از شروع جلسه فال می تواند بسیار مفید باشد. به این ترتیب اگر فالگیر دارای مهارت های کافی برای خواندن کارت ها و چشم باطنی قوی باشد، مراجعه کننده می تواند مطمئن باشد که کارتهای تاروت، او را در جریان اتفاقات آینده زندگی راهنمایی خواهند نمود. فال تاروت کبیر و یا دیگر طالع بینی ها و طالع بینی ها را صرفا برای سرگرمی بگیرید.

 

فال تاروت آنلاین مجانی,فال تاروت آنلاین با معنی,فال تاروت آنلاین 3 کارتی,فال تاروت آنلاین رایگان,فال تاروت كبير,فال تاروت كبير أنلاين,فال تاروت كبير 4 كارتي,فال تاروت كبير محشر



:: برچسب‌ها: فال , فال تاروت , فال تاروت 6 کارتی , فال تاروت صغیر , تاروت , فال تاروت کبیر ,
:: بازدید از این مطلب : 1285
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

با توجه به این که راهکارهای زیادی برای گرفتن فال تاروت کبیر و صغیر چند کارته وجود داره ولی براي پيشگويي با کارتهاي تاروت در چيدمان و تفصير كارت هاي تاروت وجود دارد که در اين قسمت آموزش دو روش متداول كه در اكثر كشور ها استفاده مي شودبراي شما آمورده شده است.

ابتدا نيت کنيد و نيتتان را کاملا واضح و روشن روي کاغذ بنويسيد (اين کار براي اين است که تمرکز بيشتري روي نيت داشته باشيد ) اگر براي شخص ديگري فال ميگيريد از او بخواهيد دست چپ خود و يا اگر چپ دست است دست راست خود را در حالي که کارتها در دست شماست روي کارتها بگذارد و نيت کند سپس به مخلوط کردن کارتها طبق روشي که در قسمت مخلوط کردن کارتها توضيح داده شد بپردازيد بعد از مخلوط کردن , کارتها را به صورت يکنواخت روي زمين پهن کرده و با دست چپ چهار کارت را با تمرکز و به صورت تصادفي برداريد اين کارتها پاسخ نيت شما هستند .

بر اساس روش اول >>
کارت اول : در مورد نيتتان توضيح مي دهد .
کارت دوم : جنبه احساسي نيت شما را مشخص مي کند .
کارت سوم : نشان مي دهد که در رابطه با اين نيت شما چه افکاري داريد .
کارت چهارم : نتيجه يا همان پاسخ نيت شما .

بر اساس روش دوم >>( در اين روش به جاي 4 كارت ، 6 كارت انتخاب مي شود و تفصير هر كدام به شرح زير مي باشد)
کارت اول و دوم : بيانگر گذشته شما مي باشند .
کارت سوم و چهارم : موقعيت فعليتان را مشخص مي کنند .
کارت پنجم : پاسخ نيت شماست .
کارت ششم : در مورد آينده نيت توضيح مي دهد .

يک توصيه : بعد از چندين بار فال گرفتن کارتها و معاني برايتان ملموس شده و معاني آنها را درک مي کنيد پس اگر در بار اول و دوم احساس کرديد کارتها با نيت شما ربطي ندارند نا اميد نشويد تجربه و زمان اين مسئله را حل خواهد نمود. امیدواریم شما هم فال تاروت را برای سرگرمی بگیرید.

فال تاروت کبیر 4 کارت,فال تاروت با 4 کارت,فال تاروت آنلاین,فال تاروت آنلاین سه کارتی,فال تاروت آنلاین واقعی,فال تاروت آنلاین 6 کارتی,فال تاروت آنلاین محشر,فال تاروت آنلاین فارسی



:: برچسب‌ها: فال , فال تاروت کبیر , فال تاروت ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

مراحل انجام فال تاروت و نحوه انتخاب کارت ها
 انتخاب کارت های تاروت همیشه باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود ، زمانی که برای دریافت پاسخ سوالتان یا پیشگویی به کارت های تاروت مراجعه میکنید به آن لحظه گرفتن فال حالت زیبایی از مراقبه بدهید.

 کارت های تاروت را در پارچه زیبا و پررنگی قرار داده (از رنگ هایی مانند بنفش ، قرمز یا لاجوردی استفاده کنید) و در درون جعبه ای نگهداری نمائید.

زمانیکه خواستید فال بگیرید کارت ها را با آرامش از درون جعبه و سپس پارچه خارج کنید و انها را بُر بزنید  و پس از اینکه احساس کردید کارت ها کاملا" مخلوط شده اند آنها را بسته به نوع فال تان انتخاب کنید.

در صورت تمایل و برای تمرکز قوی تر میتوانید شمع و عودی نیز روشن کنید و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشید.

 همیشه از دست چپ تان که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغزتان مرتبط است برای کشیدن کارت ها استفاده نمائید اما اگر چپ دست هستید با دست راستتان این کار را انجام دهید.

 سوالاتی که از کارت ها میشود در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه فرد پرسیده میشود و هر چقدر سوالات و نیت شفاف تر و مختصر تر باشد تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر ناخودآگاه فرد را انعکاس دهد.

چگونه فال تاروت بگیریم؟

قبل و در حین کشیدن کارت ها چشمان تان را ببندید و عمیق و آرام نفس بکشید ، همینطور که دست های شما رو کارت ها حرکت میکند بصورت یک کانال عمل کرده و به کارتی که همزمان با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط میگردد ، به دست خود اعتماد کنید و کارت را بکشید.

  گاهی در حین بُر زدن کارت ها کارتی از دسته کارت ها بیرون پریده و روی زمین میافتد ، به اینگونه کارت ها که خودبخود ظاهر میشوند توجه نمائید زیرا اغلب پاسخ پرسش شما را در خود دارند.

برای تفسیر کارت ها از قدرت درک و فهم تان بهره بگیرید ، کارت ها میتوانند برای اشخاص مختلف تعابیری متفاوت داشته باشند ، تعبیر کارت ها را بخوانید اما در عین حال دقت کنید که حس تان را نیز دخالت دهید.

 قبل از انتخاب و قرار دادن کارت ها باید نیت شما کاملا" روشن باشد و باید مشخص کنید که این فال به نیت مشاوره گرفته میشود و یا پیشگویی ، در روش مشاوره اغلب کارت میانی نقش راهنمای اصلی را دارد و کارت های کناری ان اغلب نقش تقویتی را دارا میباشند.
چگونه فال تاروت بگیریم؟

فال تاروت ۷ کارتی

 آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود. فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کاربرد دارد.

                                       
چگونه فال تاروت بگیریم؟
کارت اول : نشان دهنده گذشته و اتفاقاتی که بر نیت شما تاثیرگذارند.

کارت دوم : نشان دهنده وضعیت کنونی شما میباشد.

کارت سوم : نشان دهنده آینده ای که نزدیک است.

کارت چهارم : نشان دهنده افکار و دیدگاه شما نسبت به نیت تان است.

کارت پنجم : نشان دهنده شخصیت افرادی که به نیت شما مرتبط هستند.  

کارت ششم : نشان دهنده اتفاقات مثبت یا منفی غیر منتظره در رابطه با نیت شما میباشد.

کارت هفتم : نشان دهنده جواب نهایی نیت شما میباشد.

چگونه فال تاروت بگیریم؟

فال تاروت ۵ کارتی

 آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود. فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کاربرد دارد                                

کارت اول : نشان دهنده جنبه های مثبت سوال و نیت شما میباشد.

کارت دوم : موردی که مربوط به جنبه های منفی و مشکلات نیت شما میباشد.

کارت سوم : نشان دهنده وضعیت موضوع از نگاه و فکر شما میباشد.

کارت چهارم : نشان دهنده آینده ای که نزدیک است.

کارت پنجم : نشان دهنده آینده ای که دور است.  

چگونه فال تاروت بگیریم؟

فال تاروت ۴ کارتی مالی

 آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود.

فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کاربرد دارد.

 چگونه فال تاروت بگیریم؟
کارت اول : نشان دهنده موضوع نیت یا سوال شما میباشد.

کارت دوم : موردی که مربوط به وضعیت مالی شما میباشد.

کارت سوم : شخص یا موردی خارج از اراده شما که بر این وضعیت مالی تاثیر میگذارد.

کارت چهارم : جواب نیت و سوال شما در راطه با مسائل مالی میباشد.
 
فال تاروت ۴ کارتی عاطفی

 چگونه فال تاروت بگیریم؟

آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود.

فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کاربرد دارد.

 کارت اول : نشان دهنده شخصیت و وضعیت فعلی شما میباشد.

کارت دوم : موردی که مربوط به شرح حال شخص مورد نظر شما میباشد.

کارت سوم : موردی خارج از اراده شما که بر وضعیت عاطفی شما تاثیر میگذارد.

کارت چهارم : جواب نیت شما در راطه با مسائل عاطفی میباشد.

فال تاروت ۳ کارتی

آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتیکه خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد میشود.

فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت میباشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته ، حال و آینده کار برد دارد.

در این فال کارت اول نماینده گذشته ، کارت دوم نماینده حال و کارت سوم نشان دهنده آینده فرد میباشد ، در این فال کارت وسطی یعنی کارت دوم نقش اصلی را دارد و بهترین توصیه و پیشگویی را انجام میدهد و کارت های کناری یعنی کارت های اول و سوم نقش تقویتی دارند.

کارت اول : نشان دهنده زمان گذشته و اتفاقات مربوط به نیت یا سوال فال گیرنده میباشد.

کارت دوم : نشان دهنده زمان حال و وضعیت فعلی نیت یا سوال فال گیرنده میباشد.

کارت سوم : نشان دهنده زمان آینده و نتیجه نیت یا سوال فال گیرنده میباشد.

 تخمین زمان با کارت تاروت

ابتدا کارت های سری بزرگ تاروت را جدا کنید و کنار بگذارید ، سپس کارت های کوچک تاروت را بُر بزنید و از روی دسته کارت هایی که بُر زده اید یک کارت بکشید.

 این کارت نشان دهنده هفته و نوع کارت نشان دهنده فصل وقوع آن اتفاق میباشد ، بعنوان مثال اگر شما کارت ۳ شمشیر را انتخاب کردید به معنی وقوع اتفاق مورد نیت شما در هفته سوم فصل بهار است.

سری شمشیر : فصل بهار                 سری چوب دست یا عصا : فصل تابستان   

سری جام : فصل پاییز                       سری سکه یا ستاره  : فصل زمستان

کارت های شماره ۱ تا ۱۰ : هفته های اول تا دهم هر فصل را نشان میدهد

کارت نوجوان : هفته یازدهم       

کارت دلاور : هفته دوازدهم     

کارت ملکه : هفته سیزدهم

کارت پادشاه : هفته ای که در ان یک فصل به فصل بعدی بدل می شود . امیدواریم شما هم فال تاروت را برای سرگرمی بگیرید.
 

فال تاروت 4 کارتی عاطفی,فال تاروت 4 کارتی آنلاین,فال تاروت 4 کارتی مالی,فال تاروت صغیر 4 کارتی,فال تاروت 4 كارتي,فال تاروت 4 كارت,فال تاروت كبير 4 كارتي



:: برچسب‌ها: فال , فال تاروت , فال تاروت کبیر , فال تاروت 4 کارته ,
:: بازدید از این مطلب : 19924
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

بازیهای فال تاروت کبیر و صغیر و غیره

علت اصلی و اساسی کارتهای تاروت بازی وسرگرمی بوده است؛پیدایش نخستین قوانین پایه به دست نوشته «مارتیانو دا تورتونا» قبل از 1425 وبعد از آن به سال 1637 برمیگردد.بازی تاروت گوناگونی فرهنگی بسیاری دارد.تاروت در ایتالیا محبوبیت کمتری پیدا کرد؛در عوض تعداد بازی ها خارج از ایتالیا بسیار زیاد میباشد.تاروت فرانسوی(تاروک) نزد محلیان این کشور بسیار محبوب است و همچنین در اروپای مرکزی بطور گسترده بازی میشود.پیشگویی و اسرارآمیزی تاروت

هر کارت تاروت دارای یک تصویر ویک عنوان است که هرکدام بیانگر مفهوم ویژه ای میباشد.باور پیشگویی تاروت این است که کارتهای رو شده برای شرکت کننده دیدگاهی از آینده و حتی وضعیت کنونی او را در اختیارش قرار می دهد. پیشگویی با کارتهای بازی احتمالاً اولین بار به کتابی به نام «الهامات فرانچسکو مارکولینی» مربوط میشود که روشی ساده را از انتخاب تصادفی کارتهایی که جدا از فال بی معنی بودند،ارایه میداد.اما دست نوشته هایی از سالهای 1735 و 1750 مدارکی ناقص از استفاده تاروت طبق ترتیب کارتها برای پیشگویی هستند.همچنین در خاطرات ژاکامو کاسانووا[۱۲] در1765 آمده که معشوقه روس او با ورق تاروت فال میگرفته است[۱۳]. کارتهای تاروت بعدها با عرفان و جادو تلفیق شدند[۱۴].البته تاروت تا قرون 18 و19 مورد اقتباس نهانجویان،رمز شناسان ویا انجمن های سری قرار نگرفته است.این سنت هنگامی باب شد که دی جبلین مطالعات خود را در سال 1781، درباره نمادهای مذهبی و آثار آن در دنیای امروزی منتشر کرد.او نخست اثبات کرد که نمادهای تاروت مارسلی بیانگر راز هایی از خدایان مصری، ایسیس و تحوت است.از شناسایی کارتهای تاروت بوسیله «کتاب تحوت» صریحاً به این نتیجه میرسیم که تا به امروز تاروت در سیر تلاش نهانجویان برای عروج و کمال وجود داشته است.

گوناگونی بسیاری در طراحی الگوها و اشکال تاروت وجود دارد.از نظر تاریخی یکی از مهمترین طراحی ها متعلق به تاروت مارسلی است که حتی در قرن بیستم نیز محبوبیت بالایی کسب کرد.برخی از دست ورق های امروزی نیز از طراحی منحصربه‌فرد «نیکلاس کانور» در 1760 الگو میگیرند.در فلورانس نیز دست گسترده «مینچیاته» استفاده میشده است که این دست ورق شامل 96 کارت بوده که نماد طالع بینی داشتند و در آن بجای 4 خال رایج از عناصر چهارگانه یعنی آب، هوا، خاک و آتش استفاده میشده است.

برخی از دستها فقط به عنوان آثار هنری وجود دارند و برخی دیگر نیز فقط خالهای حکم(خالهای تصویر) را دارا هستند.
دست تاروت فرانسوی

این نوع دست طی قرن 18ام در آلمان پدیدار شد که نسل اول آن تصاویری از حیوانات را به عنوان خالهای حکم درج کرده بود و «تاروت حیوانی» نام داشت.سازنده آلمانی این دست ورق بواسطه نوآوریش اعتبار ویژه ای در مونیخ بدست آورد.تاروت فرانسوی،دست امروزی و رایجی است که در فرانسه،آلمان و دیگر کشورهای اروپای مرکزی بازی می شود.تصاویر نمادین تاروت فرانسوی از دست قدیمی تر تاروت ایتالیایی الگو گرفته است.به جز چند مدل جدید،این دست منحصراً برای بازی است و به ندرت از آن برای طالع بینی بهره گرفته می شود. از این مطلب می توانید در وبلاگ خود با ذکر لینک استفاده نمایید.

 

فال تاروت صغیر 4 کارتی,فال تاروت صغیر و کبیر,فال تاروت صغیر سه کارتی,فال تاروت یک کارتی,فال تاروت صغیر یک کارتی,فال تاروت انلاین یک کارتی,فال تاروت 4 کارتی



:: برچسب‌ها: فال , فال تاروت , فال تاروت کبیر ,
:: بازدید از این مطلب : 1023
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()