نوشته شده توسط : نقره جات

محمد موسوی سید محمد موسوی والیبالیستبیوگرافی محمد موسوی : شروع والیبال

 
سید محمد موسوی والیبال را از کلاس سوم ابتدایی زیر نظر پدرش شروع نمود. پدرش اولین مربی او بود، در ۱۳۷۷ موسوی همراه با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال ایران در رامسر شرکت کرد آن زمان کلاس پنجم ابتدایی بود و در آن بازی ‌ها به همراه تیم دانش آموزی مقام کسب نکردند. حبیب طهوری در شکل گیری والیبال سید محمد موسوی نقش اساسی داشت و اولین مربی حرفه‌ای او به حساب می آید. نخستین سال حضور موسوی در لیگ برتر با تیم لوله سازی اهواز بود. سید محمد موسوی با حضور در باشگاه پتروشیمی در مسابقات لیگ برتر مقابل پیکان بازی کرد و توجه سرمربی حریف را به خود جلب نمود و قرارداد ۳ ساله با پیکان بست و بعد ها با بازی‌ های قابل قبول به تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت گردید.
 

سید محمد موسوی والیبالیست،عکس محمد موسوی

عکس سید محمد موسوی در تیم ملی

 

سید محمد موسوی جزء معدود بازیکن‌ هایی می باشد که در اکثر مسابقات، تیم ملی را همراهی نموده است. سید محمد موسوی در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۳ و دو دوره بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک از ستارگان بی چون و چرای تیم ملی ایران بود و پس از لیگ جهانی ۲۰۱۳ به اوج قدرت رسید.

امیر غفور،عکس امیر غفور،بیوگرافی امیر غفور بیوگرافی امیر غفور : تاثیرگذارترین مربیان

 
در مورد مربی های خود امیر غفور می گوید که ست کوویچ خیلی برای او زحمت کشید و والیبالش را مدیون اوست. ولی ولاسکو در میدان بزرگتری به او ارزش داد. به گفته ی امیر غفور  ولاسکو پیش از این که او را به تیم ملی بزرگسالان دعوت نماید بازی او را در لیگ و تیم ملی جوانان دیده بود و اعلام نموده بود که به وی اعتماد دارد و مانند دیگر مربیان به دنبال اسم و رسم بازیکن نمی باشد.
 

امیر غفور،عکس امیر غفور،بیوگرافی امیر غفوربیوگرافی امیر غفور : خانواده

 
امیر غفور همیشه بیان می کند که نیمی ازموفقیت هایش رامدیون خانواده اش می باشد. پدر امیر غفور از همان ابتدای ورودش به والیبال سر تمرین او حاضر می شد و از نزدیک کار او را تماشا می کرد و باعث دلگرمی او می شد. همچنین مادرش نیز زحمات بسیاری برای او کشیده است. در انتها جمله ای از امیر غفور در باره ی خانواده اش را با هم می خوانیم : امیدوارم بتوانم یک طوری زحمات آن ها را جبران نمایم، هرچند که نمی شود زحمت پدر و مادر را جبران نمود اما امیدوارم گوشه هایی از آن را جبران نمایم.


:: برچسب‌ها: امیر غفور،بیوگرافی امیر غفور،محمد موسوی،بیوگرافی محمد موسوی،سید محمد موسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

 

طالع بینی روزانهباید به طالع بینی روزانه یا طالع بینی ازدواج اعتماد کرد؟

 
در ابتدای کار و قبل از گفتن هر چیزی بهتر آن است که شناخت خوبی از مسئله مورد نظر پیدا کنیم پس در این جا اول به بیان تعریفی صحیح از طالع بینی ازدواج و طالع بینی روزانه می پردازیم . تعریفی ساده که برای معرفی طالع بینی آورده شده است را در این جا مطرح می نماییم :
طالع بینی عبارتست از عاملی فیزیکی و یا پدیده ای که از اثرات امواج یا نیروهای بین کرات به وجود آمده است که بر روی آدمی و موجودات دیگر اثرات خاص ذهنی و روانی را دارا می باشد . نکته قابل توجه در رابط با این موضوع این است که این نیروها و تاثیرات بر گفتار آدمی نیز اثر می گذارد چه برسد به اعمال و کردار وی .
پس نکته ای که در این جا وجود دارد این است که نباید به راحتی از مسئله طالع بینی ازدواج و علاوه بر آن از مسائلی هم چون دیگر طالع بینی ها که از آن می توان به طالع بینی روزانه اشاره نمود به راحتی از آن ها گذشت و آن ها را مورد توجه قرار نداد و نادیده گرفت . چرا که بعضی از افراد به راحتی بر روی این گونه مسائل به راحتی هر چه تمام تر خط بطلان کشیده و نادیده می انگارند .
 
 

فال حافظ اصلی،فال حافظ با تفسیراسرار نهفته در فال حافظ اصلی با تفسیر

 

یکی از بزرگ ترین و پر آوازه ترین شاعران ایرانی حافظ شیرازی می باشد که این شخص صاحب فال حافظ اصلی ان چیزی را که در پنهان و آشکار وجود دارد را از یکدیگر جدا نمی پندارد لکن آن ها را یکی می داند و از هم دیگر هم جدا نمی داند .
او می تواند آن چیزی را که معشوق شاهد آن می باشد در صورت نبودن نیز آن را درک نماید . این که حافظ چه می بیند و آن چیزی را که برای ما بیان می دارد کاری آسان و بدیهی نیست و بایستی که حافظ و کلام او را شناخت تا بتوان از اسرار درون سینه او آگاه گشت .
او با فال حافظ اصلی ( که همان فال حافظ با تفسیر ) می باشد و دیوان حافظ در بین تمامی شعرا و بزرگان ادبی چنان مقام بالا و مرتبه ای بلند را دارد که بر هیچ یک از آن ها پوشیده نیست و بسیاری از افراد به عدم فهم جایگاه او اقرار کرده اند ولی نکته قابل توجه در این جا این است که مردمی که شاید از نظر فهم مسائل ادبی در جایگاه بالایی نباشند با فال حافظ رابطه بسیار صمیمی دارند که انگار سال ها با او در یک جامعه زندگی می کردند .
در این بین فال حافظ اصلی نه تنها در میان فارسی زبانان ایرانی بلکه در میان فارسی زبانان سراسر جهان شناخته شده است و بی آن که مقام والا و جایگاه بلند این شاعر و عارف بلندآوازه ایرانی را بشناسند از صمیم قلب فال حافظ با تفسیر پر محتوای آن را می گیرند تا چاره کارشان را در یابند و از دو راهی و سردرگمی بیرون آیند . اینان آن چنان به حافظ اعتقاد دارند که سرنوشت خود را با فال حافظ اصلی رقم می زنند و دل به وی می سپارند .


:: برچسب‌ها: فال حافظ اصل،فال حافظ با تفسیر،فال حافظ اصلی،طالع بینی روزانه،طالع بینی ازدواج،طالع بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

امروز یک فال حافظ با معنی بسیار خواندنی و زیبا قرار میدم :

گلعذاري ز گلستان جهان ما را بسمن و همصحبتي اهل ريا دورم بادقصر فردوس به پاداش عمل مي بخشندبنشين بر لب جوي و گذر عمر ببيننقد بازار جهان بنگر و آزار جهانيار با ماست چه حاجت که زيادت طلبيماز در خويش خدا را به بهشتم مفرست                                                  زين چمن سايه آن سرو روان ما را بساز گرانان جهان رطل گران ما را بسما که رنديم و گدا دير مغان ما را بسکاين اشارت ز جهان گذران ما را بسگر شما را نه بس اين سود و زيان ما را بسدولت صحبت آن مونس جان ما را بسکه سر کوي تو از کون و مکان ما را بس                                               
  حافظ از مشرب قسمت گله ناانصافيستطبع چون آب و غزل هاي روان ما را بس

معنی فال حافظ : زندگی عزیز خود را به خاطر آرزوهای بی فایده به خطر مینداز. مراقب دوستان ریا کار و حیله گر خود باش تا تو را با وعده های تو خالی نفریبند. به خدا توکل کن و به آنچه داری قانع باش. حقایق زندگی را باید بفهمی تا به آسایش واقعی برسی.



:: برچسب‌ها: فال حافظ اصلی با معنی,فال حافظ اصلی با معنی و تفسیر,فال حافظ اصلی با معنی وتفسیر کامل ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

فال انبیا الهی یک از بهترین فال های اینترنتی هست که دیدم امیدوارم ازش لذت ببرید :


فال انبیاء حضرت ذوالکفل (ع)

فال انبیا پیش بینی می کند که شما فردی صبور هستید و به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید ، ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . آن چه که انتظار آن را می کشید اتفاق خواهد افتاد اگر خداوند بخواهد.

 

فال انبیاء و حافظ,فال انبيا و حافظ,فال انبیا و حافظ با تعبیر,فال انبیاء حافظ,فال انبیا الهی و حافظ,فال انبيا حافظ



:: برچسب‌ها: فال انبیاء وفال حافظ,فال انبیا و حافظ و چوب,فال انبيا حافظ امروز شما ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نقره جات

یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط به تاروت در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پر هزینه بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه های زیادی را دریافت می کنند.



:: برچسب‌ها: فال تاروت ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()